mandag 29. august 2011

Yarnbombing - FRYD

Jeg var innom Høgskolen i Halden i dag, og det var morro å se at et av eksamensprosjektene mine fortsatt hang oppe :o), yarnbombing/garngarffitti.
Tok et bilde av det i forbi farten, men det ble litt uskarpt, her er hvordan det så ut i våres:
Bildet på veggen er også en del av eksamensprosjektet, det henger nå i stua hjemme. Her har jeg garntagget morelltreet vårt i hagen, tatt bilde av det, jobbet med det på pc`n og fått printet det ut på kapa. Oppgaven het "Soft attack" og spiller på ordet yarnbombing og tankene rundt ødleggende garffitti - denne kan jo fjærnes med saks....
Som en del av prosjektet har jeg også tagget litt ute i offentligheten. På en stolpe oppe i veikrysset, en i Sandefjord og et par steder oppe på Golsfjellet. Pynta også litt på en bro inne i Fredrikstad, men den forsvant før jeg fikk tatt bilde...




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...