fredag 21. oktober 2011

FRYD - stolpevarmer

Det er fredag. Jeg er venner med Harriet Backer og vi er enige om at semesteroppgaven om Blått interiør er ferdig.
Det føles bra og jeg måtte feire litt.
Mitt alterego FRYD fikk da lov til å pynte litt i nabolaget. Den forrige stolpevarmeren var blitt bleik og trist...


Den har hengt oppe siden mai og har vært gjennom både sol og regn...
 Den er heklet i 100% ull, TOVE garn. Det gjør at den blir bleket av vær og vind, men det er et miljøvennelig alternativ!
Og når den blir stygg så er det jo ekstra hyggelig å sette opp en ny... Jeg har laget en i lilla, sort, gul og hvit.




En skal jo egentlig gjøre dette i nattens mulm og mørke, ha hemmelig identitet og sånn... Men jeg føler meg ganske så avslørt når jeg har et slikt tre i hagen...


Denne tregenseren har også hengt oppe siden mai og både småfuglene og et og annet ekorn har beundret den på nært hold...
Siden Lars har ribba treet for greiner så må jeg kanskje kle på det litt til?
Men så var det det med nok timer i døgnet da...

2 kommentarer:

Tina sa...

Til å bli glad av!!!! :D Hurra hurra for slike som deg! hehe.. men ja med et slikt tre i hagen er nok identiteten din røpt gitt :) Ha en fin helg!

Janet sa...

Takk for det og velkommen til meg :O)Jeg er ganske ny i bloggeverden og jeg kjenner jeg fortsatt blir varm om hjertet når noen legger igjen en melding. Kikka innom Epla-butikken din, utrolig søte øredobber!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...