onsdag 26. oktober 2011

Lesedag

I dag har vært en produktiv dag, pensumlesing og oppgaveskrivinga har gått som en drøm.
Jeg hekler remser til sengeteppet mens jeg leser.
Filethekling går nesten av seg selv;
to luftmasker + en stav eller fire staver.
Det gir tette og åpne ruter som en kan sette i system og lage mønster.
Så langt har det blitt 6 remser med varierende bredde, ca 210cm lange.
Det har blitt blomsterranker, hjerteborder og geometriske mønstre.
Tanken er å bruke tradisjonelle border og mellomverk.
Synes det ser ganske bra ut!!!



De fleste forbinder heklet sengeteppe med hvitt. De som kjenner meg vet at det blir for kjedelig... Og de blir sikkert ikke overrasket over fargekombinasjonen min!
Dette er et prosjekt som enten blir veldig bra eller så sitter jeg her med en haug av hekleremser som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til...



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...