søndag 29. januar 2012

Okkupasjon av friområde

Tidlig i høst fikk jeg greie på at
heklestolpen min på høgskolen har skapt litt debatt.
Det er jo artig,
opprinnelig var jo street art de ukjente kunstnernes talerør!
Og plutselig er jeg lissom med dem....
(bittelitte granne høye tanker om meg selv der!)
Heklestolpen var en del av eksamensprosjektet mitt i våres og det lar seg ikke flytte,
derfor lot jeg det bli hengende -
som en fargeflekk i betongen.
Faglæreren min fikk beskjed om å klippe hekleriene ned,
det var en okkupasjon av skolens friområde!!!
Jeg var innom høgskolen i helga
og til min store glede var stolpen min der fortsatt.
MAKE NOISE WITH YARN!!!




1 kommentar:

LarsB sa...

Ja, dæm ska pinadø bare prøve å klippe det ned.... for da ska æ ta baufila mi å skjære ned stål-stolpen....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...