tirsdag 27. mars 2012

Hønepøne-busk

En grønn hønepøne er på vei til Tina,
resten henger på busken ute på trappa mi.


Hønepønene har et enkelt oppheng
med hekleblomst og perler hengende under
- ganske så søte synes jeg.
Og utrolig effektfulle når det henger mange sammen.
De er til salgs for 75.- pr stykke.



Planen er jo å la hønepønene,
både de enkle og de på snor (pris fra 175,-),
komme på besøk til En fra Janet ,
men akkurat nå har jeg ikke tid til å legge ut produkter.
Ønsker du deg en hønepøne, eller to, til påske
 så send meg en melding med fargeønske
 så ser jeg hva jeg har :)

5 kommentarer:

Marianne Vik Design sa...

Tihi, de var supersøte!!! Takk for hilsen hos meg :)

Janet sa...

Godt å "høre" deg le :)

Janet sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tina sa...

Hehe, så fint at du likte "klesvask"-innlegget mitt ;) Koselig med hønepøne i postkassen i går! Har ikke blitt blogging de siste dagane pga sykt barn, men den har allerede fått en plass i stua mi :) Og jeg skal prøve å ta bilde å få lagt ut :D

Janet sa...

God bedring!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...