torsdag 14. juni 2012

og snille, snille Andrea...

Folk vet hvordan de skal glede meg.
Jeg fikk en melding fra en tidligere kollega om jeg ville ha litt garn?
Selvfølgelig ville jeg det
(tok bare litt tid før jeg fikk hentet det...)
Overraskelsen var stor da jeg dro opp 1.5 ferdig strikket genser!!!
Den ene var i bomull, og den vil bli rekt opp
for så å bli brukt til oppvaskkluter tenker jeg.
Den gule var i myk superwash,
vet ikke helt hva planen blir der.

Videre var det litt forskjellig,
både kunstfiber, ull og bomull.
Tror jeg skal prøve meg på en heklet baby-kjole av det hvite garnet.
 
 

Fikk forresten en pose med hekletråd her om dagen...


2 kommentarer:

lind-design sa...

Hei på deg Janet. Da har du virkelig noe å henge fingrene i en stund fremover.....

Janet sa...

Ja, er jeg ikke heldig?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...