torsdag 14. juni 2012

Prosjekt Krakk 1

Endelig har jeg fått begynt på mitt første
krakk-prosjekt!!!
Krakken kjøpte jeg i en bruktbutikk
tidligere i våres.
Den er ganske gammelmodig og trist,
men jeg tenker blanke, hvite bein
og bestemorruter i gul, orange, rosa og hvit!
Jeg har masse fantastisk restegarn å velge mellom!
Har samlet fra Mamma, Anne, Turid, Andrea
og helt sikkert noen til...
(som jeg ikke kommer på nå i kveld)
Det ble fem lapper i kveld.
Jeg liker å jobbe med forskjellige kvaliteter,
et par runder med den nyansen
og så et par med en annen.
Kjøper jeg 20 nye nøster
så forsvinner litt av den magien.

Så 1000takk til alle som har bidratt til min herlige mix av en garnkurv!
ps Det er alltid plass til mer!!!!

2 kommentarer:

LarsB sa...

Lure bare på når "skreddern" ska bli presentert her.... ???

"Skreddern"

Janet sa...

Det kommer snart...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...