lørdag 9. juni 2012

tja, hva skal jeg si....

I dag har jeg hatt mulighet til å ta all verdens bilder til et flott blogg-innlegg,
men hvor var kamraet?
Jo det var i Fredrikstad og jeg var i Drøbak
på sommermarked med Epla-damene...

Det var flotte damer med flotte produkter,
vi har hatt en super dag i solskinn, bittelitt regn og blåst.
Noen hadde nok bedre salg enn andre,
men sånn er vel livet?
Dagens kommentar hadde to godt voksne damer som kikket på et lappeteppe som jeg har laget:
"Hva koster det?"
"1250."
"Herre gud, 1250 for noe restegarn?"
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte...


Jeg har vel ikke hatt det helt store salget i dag,
men jeg har ikke gått i minus!
Og jeg hadde litt ekstra til lørdagsgodeteriet :)
1000takk til venner og kjente som har stikki innom og hilst på, det varmer i hjertet.


2 kommentarer:

Charlotte sa...

Haha... Teite kjerringer! Snakk om å forstå seg på håndarbeid... Sommermarked høres utrolig koselig ut! Har hatt litt lyst til å være med å julemarked, men har ikke turt enda... Kanskje ett år... :)

Janet sa...

Sommermarked var veldig koselig :) det anbefales!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...