lørdag 10. august 2013

Restetråd-lappe-brikker

Jeg har jo mengder med
restetråd og retsegarn.
De tynneste kvalitetene
er det ikke alltid like lett
å vite hva jeg skal lage av...

Begynte på et brikkeprosjekt
for maaaange år siden,
det dukket opp da jeg ryddet litt i
beholdningen!

 
Arbeidsbordet mitt...


Maaange tråder å feste.
Lappene hekler jeg sammen,
på siste runden,
med små luftmaskebuer.



Har laget to forskjellige
fargekombinasjoner med orange i bunnen.
Har laget noen i rødt og lilla tidligere.



Restene etter brikkene
knyter jeg sammen og bruker på en stor
bestemorrute.
(Fester trådene før jeg klipper av endene).


Prosjektet blir vel aldri ferdig,
for jeg har en stor kurv med hekletråd...
Og så er det jo salg, og så får jeg litt
og så dukker det opp en ny farge jeg bare må ha...


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...