onsdag 20. november 2013

Julemarked på Navestad

Varer til julemarkedet på Navestad
- kom og hils på meg til helgen!
(ta med kontanter)


Har med ugler, en slange og en elg
- heklet i bomull.




Hjerter
- nesten i alle varianter -
enkle, doble, med og uten mønster,
heklet i ull og bomull.


Restelagret mitt er pakket
i forundringspakker.
Det er 3-4 ting i hver pakke
- hjerter, barnetøfler, perlesmykker,
oppvaskkluter, blomster - 



Kjøkkensett pakket i cellofan
- oppvaskklut og oppvaskbørste -


Doble stjerner heklet i bomull.
I tillegg har jeg med
vogntepper, bestemorrutetepper,
puter, store duker
og ugleluer...
(og sikkert noe jeg har glemt)


2 kommentarer:

Unknown sa...

Wow, for ein produktivitet! :) Eg er heilt overvelda over alt du har laga til marknaden. Dette må berre bli bra - og gje mange klingande myntar i kassa :)
Flinke deg :) Og lukke til :)

Janet sa...

Takker og bukker, men tror det blir dårlig i helgen :( mangel på markedsføring fra arrangørene... Men jeg kan jo ta feil ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...